Also irgendwie machen die mich von der PSAS kirre.
Hatte ja nun via email bemängelt, das durch die neue Quarantäne Vorschrift ja der dritte, bereits von mir vorab bezahlte PCR Test wegfällt und ich es super schick finden würde, den zu viel überwiesenen Baht Betrag wieder meiner Geldbörse zufügen zu können.
Heute kamen Sie dann mit dieser neuen Nummer und wollen mir verklickern, das ich ja einen dritten Test unbedingt benötige um Phuket nach der neuen 7 Tage Quarantäne verlassen zu können.
Ich drücke mal lieber den refund Button.
Hier die email mal als Screenshot:
This is very important.
Please read and send us the confirmation.
For the customers that had already booked 3 swab tests, you can use the third swab test result to leave Phuket.
We can revise and postpone the date for you to any date you prefer.
If you prefer to continue sending the refund request, we can refund you if you would like to.
The system will refund you via the payment method you used to pay us in the first place.
Please be informed that the refund of the reason for the Thai government’s new regulation announcement
will be subject to a 3% of credit card fee and refund process fee.
Please send us the confirmation that you have read our policy of refund process and still would like to send the refund request,
so we can continue sending the refund request to the account department.
If we do not receive your confirmation, we can’t continue the refund process.
Best Regards
Phuket City Development Team