Ob das in dem Fall wasserdicht ist mmm keine Ahnung. Die Flüge die ich gebucht habe sind in der 1. Email mir ja als Confirmed bestätigt worden. Der Rückflug hat jetzt ein anders Ankunftsdatum und der Hinflug einfach mal 13 Stunden Stopover anstatt der gebuchten 3,5... . Ich meine die können doch auch nicht einfach machen was sie wollen, 2 komplette Flüge ändern und man muss alles schlucken...
Ein Blick uns Kleingedruckte hilft und das hast Du mit Sicherheit bei der Buchung angeklickt, aber wie viele natürlich nicht gelesen :
Request Rejected
"9.1.1. The flight times communicated to you may change between the date of publication and the date you actually travel. We do not guarantee them to you and they do not form part of your contract with us."
...
...
"If, after you purchase your Ticket, we make a significant change to the scheduled flight time, which is not acceptable to you, and we are unable to book you on an alternate flight, which is acceptable to you, you will be entitled to a refund in accordance with Article 10.2"
und
"10.2.1. If we cancel a flight, fail to operate a flight reasonably according to schedule, fail to stop at your destination or Stopover, or cause you to miss a connecting flight on which you hold a reservation, the amount of the refund shall be:
10.2.1.1 if no portion of the Ticket has been used, an amount equal to the fare paid;".